13 dagar till i Norrland.

Den 1 Augusti kommer jag tillbaka till Göteborg och Kungsbacka.
Jag kommer alltså vara hemma om knappt 2 veckor. Det är helt sjukt.
Jag längtar så mycket efter min lägenhet, men jag börjar trivas så här hemma nu.

Jag hade en av mina livs bästa dagar igår, och jag log så ärligt hela dagen, för jag fick äntligen träffa dom personer som betytt mest för mig under fler år nu. Jag har nog aldrig njutit av Övik och av kompisar sällskap såsom jag gjorde igår.
Och att mitt hjärtat slog några extra snabba slag för Dig gör ju inte saken värre.


Nu är det iaf sovdaxs för mig, och idag tänker jag kyrpa ner i mammas stora säng och sova, för dom är nämligen iväg till Piteå :)

Vi ses om 2 veckor allihopa, kan ni förstå? =) Jag LÄNGTAR!

/ Fiie


Kommentarer
malinhe - fotobloggen

Skicka in din bästa sommarbild till [email protected] så är du med och tävlar om en länkning i min blogg! KRAM

2009-07-19 @ 12:29:00
URL: http://malinhee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0