Vad har hänt.. ?

Jisses då! Att jag var så efterlängtad trodde jag väl aldrig, haha! Men nu är jag tillbaka efter en förbannat härlig helg.
I kort kan jag säga att den bestått av härliga människor, jobb, fest och kärleksmys.. =)
Har bland annat varit nere i Varberg och festat järnet, det var verkligen toppen kan jag lova! Och ja, jag träffade en karl som hade sveriges, eller kanske världens finaste dialket, nämligen norrländskan! I från Boldien, som ligger ovanför skellefteå, och jag ble överlycklig. Men tyvärr, han var redan gift... :/ men jag är glad ändå! ( lögn! )

Och ja, hur ska jag tolka detta med Blondinbella? Stackarn blev ju helt förkrossad när hon märkte att hon inte alls är så omtyckt och bra som hon tror.. Skrattad väl lite väl mycket för mig själv när hon åkte ur, men måste ändå medge att det känns lite tråkigt att jag inte får fortsätta skratta när hon gör bort sig. Men thats life, nästa år är det jag som står där och vinner, och då ska jag vinna också! Kommer du rösta.. ? :)

För övrigt så har jag alldeles för mycket överskottsenergi och alldeles för lite tid att göra mig kvitt den, ( det kommer gå ut över er! ) Skola tar ju för mycket tid egentligen, haha. Ändå går jag på svergies kanske mest slappa skola och linje, det är ju bara tidsfördriv typ. Är det positivt egentligen?
Nej, jag vet inte. Jag gillar skola nu iaf, det är skönt att inte sova bort dagarna!

Det händer otroligt mycke roligt nu också, en massa planer med mina tjejer, och så skrivandet som går utmärkt, och skolan såklart börja ta sig. Är det inte bra mamma? :) ( Vet att du är stolt! ) och på tisdag ( 2/2) ska jag på bloggkväll i kungsbacka, så då hoppas jag ni kommer och lyssnar när jag läser högt ur både min och tjejkult bloggen. Spännande som fasiken! Och så har jag sådan stor lust att möbler om och köpa nytt till hemmet, men ni vet, ekonomin tillåter endast vatten ur kranen och brödsmulorna sedan förra månaden, så det är bara kämpa vidare.. Kanske jag kan få mer studiebidrag om jag sitter extra tid i skola, övertids arbete liksom? Det borde införas!!

Nu kallar nästa lektion som är religion så det är daxs att byta till skolhuvudet och fokusera nu!

Ha de bra så hörs vi snart igen, det är ett löfte!

( Hoppas du fick dig ett skratt och något intressant att läsa nu min trevliga Anonyma berundrar! )

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer
Fredde

Jag kommer rösta på dig, lätt. ;)

2009-01-27 @ 19:38:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0