Fredag..

Godkväll!
Det är en ganska meningslös fredag för min del idag, bara seg och ensam liksom.. En sådan där dag som jag gärna glömmer bort, kryper under täcket och bara strunar i. Men det går ju inte..

Så vad har jag då gjort för nytta idag?
Jag har tränat sten hårt, varit på möten och så har jag tvättat och lagat mat.
Skrivit på min bok och så ska jag nu mysa med let´s dance och mitt te, en trist, ensam och mysig fredag.

Jag hade egentligen tänkt lägga upp ett sprudlande positivt inlägg om någonting skit roligt som hände idag, men jag känner att jag inte orkar helt enkelt, och det finns ju ingen som kan tvinga mig.. Sådeså!
Tycker det här med blogg börjar bli lite för överskattat nu, alla gör det ju liksom.

Men svammel och drammel, nu ska jag koka te och massera mina fötter som svider.

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0