Topplistan 11/1 - 09!

Yes, den första för det här året! Men absolut inte den sista. Det lovar jag!
Denna vecka handlar det om något så ytligt som...
5 saker i min handväska! Woho! ;)
Ja, för det finns Alltid några saker som en tjej inte kan leva utan i sin handväska och här är mina, alla lika nödvändiga och viktiga!


1. Skrivblock och penna. Jag är en skrivare, en tänkare. Alltid en penna med bra bläck och min röda dikbok, det är nr 1.
2. Lypsyl/läppglans. Kan inte leva utan det helt enkelt.
3.Spegeln! Det hör faktiskt till naturen att vilja se bra ut, och kunna se det!
4. Handkräm. Beroendeframkallande såklart! Just nu är den en kokos/melon kräm ifrån O.P.I som gör mina händer mjuka!
5. Vattenflaskan. Oh ja, den går jag inte en meter utan! Vatten är livets dryck.

Såklart hänger alltid mobil, nycklar och plånboken med alla cash med också ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0