Topplista! - 18/1

Denna vecka toppar jag något som på senare tid fått mig att leva igen. Nämligen tv-serier !
Tv:n har liksom blivit min bästa vän de senaste månaderna. Så här kommer dom.
De 5 bästa tv-serierna!

1. Grey´s Anatomy! - Jag njuter varenda avsnitt och beundrar hur serien skildrar verkligheten. Kärlek!
2. Prision Break! - Den har allt och lite till. Wentworth Miller will you marrie me?
3. Andra Avenyn! Hur ska jag någonsin kunna leva utan den dramatiska och helt underbar verkliga göteborgs serien?
4. Sex and the City! Jag är tjej, jag älskar skor och jag är lika galen i storstadslivet som Carrie. The movie, ohja!
5. O.C! Jag saknar det verkligen, tur alla säsongerna fortfarande finns att köpa.

Någon som ha samma favorit som mig?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0