Tillbaka från de döda.

God morgon.
Nu sitter jag här, sista dagen på jullovet. Första gången väckarklockan ringde på 3 veckor nu, haha.
Ställde den för att inte försova mig, ska nämligen in till göteborg och umgås med Ida :)
Det har jag längtat efter nu väldigt länge.
Tänkte vi kunde ta en shoppingrunda och sedan käka lunch på stan. Det låter iaf mysigt, och det lär det bli också.

Tåget går om en halvtimme så det är bara att skynda på med kläder och smycken och packa shoppingväskan, för nu ska här spenderas! =)

Igår hade jag bara en lugn kväll för mig själv, tvättade och så var jag ju förbannad såklart ( för er som läste igår! )
Men nu har jag lugnat ner mig. Tänker fortfarande i samma bana och jag har bestämt mig för att ändra på det!
Och det är illa kvickt! Sådeså.

Äh, nu blev det bara svammel, så jag slutar här.
Haha.

Ha en bra dag!
Puss / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0