Tidiga mornar borde slaktas!

Det är inte hälsosamt att tvingas upp, Nej! Fy.
Ändå så somnade jag innan ett i natt och tyckte jag skulle komma upp vid sju, men fy vad det var jobbigt.
På sommaren kan det var skönt att gå upp när man vet att solen lyser ute och ju tidigare man är uppe desto brunar blir man. Men på vintern när det bara är iskallt över allt och man måste sminka sig så tidigt? Det är inte roligt alltså. Uscha.
Ändå brukar jag tycka om att gå upp och äta frukost tills The Voice och mysa, men det är inte kul att väckas till en väckarklocka och veta att det dröjer typ 15 timmar innan man kan lägga sig ner i sängen igen. :/

Men men, nog om det. Jag är uppe nu och ska snart springa till pendel.
Har en lång dag framför mig med bokprov och fika på stan. :)

Ha en bra dag!

Puss / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0