Stoltare kan ingen vara!

Gash! Det tog bara ca 5 timmar, och än är inte allt klart :S. Men jag är stolt, för nu är det rent. Renare än när jag fylttade in till och med!
Jag finner det faktiskte kanske underhållande att städa, för efteråt mår man ju så bra!
Nu finns inte ett enda spår kvar av er, förbannad jävla omogna småkukar!

För övrigt är jag nybadad, kroppen är ren och jag är snyggare än aldrig förr!
Har gjort mig mat och nu ska jag ligga i soffan med tända ljus och se på Grey´s Anatomy hela kvällen. Det är jag värd!

Så medans jag sitter här och myser resten av söndagskvällen så önskar jag er riktigt mycket mys också =) Såklart jag gör. Jag är på bra humör idag! :)

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0