Söndag - den bästa dagen i veckan?

God kväll alla! Har ni haft en lika härlig helg som mig? :)

Idag gick jag upp vid två tiden, varför vet jag inte men det bara blev en lång sömn, somnade ju iofs inte fören 4 imorse så det kanske inte är så konstigt ändå? haha!
Bion igår var helt fantastisk. Vi såg Changeling med Angelina Jolie, helt fantastisk. Jag tycker att alla filmer hon varit med i är bra och jag diggar hennes skåldespel, men i denna filmen var hon ju så annorlunda. Täckt med kläder och inte alls några vapen i handen. Storyn var bara för bra och är baserad på en sann historia och det gör det ju ännu mera hjärtskärande. Känslomässig och ändå komisk på sitt sätt. Kan tycka att den varit lite långdragen och seg imellan åt, men det uppvägdes av slutet som var otroligt. En annorlunda film med Jolie, se den!!
Det blev även lite tjejsnack, vin och snygga killar. Vi är ju bara tjejer trots allt. Haha!

Nu skall jag se film, har laddat upp med Spirit- hästen från vildmarken, Min granne totor och lite fler. Helt underbart! Har rostat mackor med blue chees och så blir det dippade grönsaker i guacomole och såklart dricka en massa thé ;)
Söndag har en harmonisk känsla i sig ändå, alltid lika seg och lugn. Det är bara så, söndagar ska man inte göra något alls på! =) bara njuta av lugnet!

Så vi hörs av när jag får en ny bloggidé nästa gång! ;)

Sköt om er mina vänner. Livet är för kort för att vi ska skad oss själva.

Puss och Kram / Fiie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0