Söndag.

Ja, det är söndag. ( topplist söndag! )
Veckans absolut mest sega dag. Alltid lika trött och uttråkad på söndagar. Håller ni inte med om det va?
Sov till tolv och bara legat i soffan och läst den urtråkiga boken The commitments på engelska, uscha!
Orkar inte träna eller ens göra mat, så det är en sådan här söndag som jag bara sitter i soffan i min stora och utnötta tshirt och drcker thé. Haha ! :)

Gårdagen spenderade jag med tina ( ja i telefonen! ) och så en massa bra filmer! det var riktigt mys.

Imorn är det träning och sedan ansiktsbehandlingen jag fick i julklapp, riktigt skönt ska det bli :)
Känns verkligen bra att vara tillbaka i stan, trivs här!

Trist inlägg på en trist söndag, yes!
Kolla Topplistan som kommer upp snart! Den gör det hela mycket roligare =)

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0