Sjukt trist.

Goddag..
Då har även jag vaknat till liv, eller ja.. Jag vaknade väl vid tio egentligen, men det är först nu jag börjar känna av att det är en ny dag.
Ligger i sängen och har tvättat, installerat nya msn och mozilla på min ny/gammla dator. Sjukt bra, men så jävla tråkigt.. :S
Har panik över vad jag ska göra idag egentligen.. Blir väl typ till att gå runt som en zombie och bara kedjeröka tills jag somnar av allt nikotion, eller något.. :/

Fast har jag tur så ringer telefonen och jag får sällskap av någon som har medlidande för mig. Haha.
Nej, det lät deprimerande. Jag ska plugga, det är vad jag ska göra! Svenska och religion ska jag plugga, woohooo!!!

Vad gör alla mina läsare denn sista lördag i Januari? Sover eller.. ?

Jaja, skit samma..

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0