Pricken över i:et!

Godkväll!
Då var jag hemma igen från stan. Haft en helt fantastiskt mysig dag med Ida.
Vi satt på ett mysigt café och bara snackade skit i 2 timmar, sen gick vi runt och shoppade lite. Fick med mig lite smycken och säsong 3 av prision break, så nu ska jag mysa hela kvällen! :)
Tror nog jag börjar blir lite shopping beroende faktiskt, har alltid en massa pengar i slutet av varje månad, men i början av nästa så är det tomt. Haha. Jag borde inte få ha så här mycket pengar egentligen, eller jo, men äh. Haha.
Jag behövde smycken så, för en snygg assesoar piggar alltid upp en tråkigt outfit! ;)

Så nu ska jag vika tvätt och sen fixa något käk, magen kurrar!
Imorn är det skola, ojojoj, hur ska detta gå va?

Men det är tur det bara är två dagar sedan helg!

Mer roligt har jag inte att erbjuda just nu, tyvärr.
För er som vill veta så mår jag bra och blickar framåt mot nya mål! Yes, positivt!

Ha en fantastisk kväll, vi hörs.

Puss / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0