OhYeah!

Fredag!
Alltså, hm. Om jag är så här seg efter EN dag i skolan, hur ska jag då klara av 1,5 år till? :S
Kan ju bero på att jag varit jävligt dålig med min träning så jag tappat mycket energi de senaste, men nu får det vara nog!
Lathet är inte min stil, nu ska här joggas! ( ja, någong gång under året iaf! ).

Nej fredag är det idag iaf. Och jag kommer nog ha en underbart mysig fredag.
Skall först sola med Ida, sen ska vi fixa något gott käk och bara mysa hela kvällen. Let´s Dance ikväll! Måste ju bara se det. För ni har väl inte missar vilka som ska vara med? Världens starkaste man (-98?), Laila Bagge och såklart Blondinbella :S Haha. Ska bli roligt att se iaf!

Men innan det så tänkte jag försöka plocka undan lite kläder här hemma, diska och sådant trist. Men sådant som måste göras när man är vuxen och bor helt själv! :)

O justja, jag måste ju bara säga en sak. Igår när jag skulle iväg till skolan så snöade det! Helt sjukt, allting var vitt och jävligt fint, det känndes nästan som att jag var hemma i norrland igen, det var skönt.
Men så kom jag in till gbg och där var det bara slask och grått ifrån alla avgaser och skit. Jaja tänkte jag för det snöade fortfarande :) Så jag trodde jag skulle få se mer snö denna vinter, men icke! Det blev bara slaskigare och började regna istället och blev jätte halt!
Så nu när jag gick upp var allt borta, det ser ut som sommar igen.. :/ Jaha, så är det i södern!

Nej nu ska jag städa!
Ha en bra dag!
Puss / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0