Och så var det daxs att sova, igen.

Vart har min dag tagit vägen? Vad har jag gjort? :S
Känns som jag nyss klev upp och stressade sönder för jag hade så mycket att göra idag, men nu känns det som jag inte gjort någonting? Helt crazy!!

Men jag vet iaf att jag avklarat två lektioner på en och samma dag, det är inte vanligt på våran skolan! Och så har jag brainstormat med Ida om våran affärsidé, jag har gjort mat och tittat på tv, bloggat och mailat min förra skola angående betyg, och så har jag berömt mig själv, och nedvärderat mig på mitt lilla vis..
Det var ganska mycket. Men ändå, ingenting? Haha.

Nej, det var sömn jag skulle få nu. Och sängen är nybäddad och jag är nybadad, så vad mer kan jag önska? ( Ja, förutom Michael Scofield! ) Ingenting alls.

Så nu vilar jag kropp och hjärna så hörs vi med riktigt härliga inlägg imorn!

Sov gott och må bra i kropp och själ!

Puss / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0