NEJ NU JÄVLAR!

Fy fan! Verkligen.
Vart är detta förbannad land på väg?
Straffet för att ha misshandlat, vandaliserat, mordhotat och varit en alkoholiserad fara för omvärlden i flera år. 2 månader? 2 månader i en cell med alla vad det nu har för GODA förmåner. Va? Helt ärligt? Det är sjukt!
Vad ska då 3 killar i 16 år åldern få för straff för att ha våldtagit och hotat en ensam tjej? Va? Ingenting antar jag. Det är förjävligt!
Nej, nu ska jag sätta ner foten på allvar och ändra på hela detta jävla land!
Och jag ska börja med att kasta ut alla dåliga invandrare och mörda alla jävla idioter till killar som gång på gång knivhugger den stackars flickans lilla känsliga hjärta.
Jag ska ändra på världens lagsystem och jag ska ändra på varenda liten stackars människa som tror det kan fortsätta att förstöra flickors hjärtan! Och alla de idioter till tjejer som tror det kan förstöra männens liv genom deras två tuttar!
Fy fan!

Jag är positiv, alltid händer det någonting som drar ner mig i ett svart hål och bara får mig att vilja hoppa ifrån balkongen och försvinna. Men jag är positiv. Försöker alltid att vända det, deppa för stunden men sedan klistra på ett glatt leende och vara postivt.
Men nu har det gått för långt och jag tänker inte acceptera detta längre!
Jag har inte längre tålamod att se på, så nu ska jag möta det.

Jag ska möta faran, problemen och hela svergies jävla panel som tror det sätter upp bra lagar för att förbättra landet.
Jag är verkligen ingen politiker, jag vet ingennting om mitt eget land för jag är ingen patriot, inte heller någon racist, nazist. Jag är bara en vanlig tjej som möter motgångar varenda dag men nu fick jag nog.
Det är inte bra, det är verkligen inte bra så som landet håller på gå under!

Om jag så ska dö i strid så ska jag tamefan dö med ryggen i behåll och med stolthet i kroppen!!!

Jag älskar inte mig själv, men jag är värd bättre!
Nu ska jag vara jävligt egoistisk samtidigt som jag tänker göra en god gärning!
Det är bara att möta det, öga mot öga!

Tack för det!
/Sofie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0