Min verklighet på riktigt!

Snart är jag där, tillbaka till verkligheten och allvaret. Tillbaka till ansvar och ensamhet, sorg och djupa tankar.
Än så länge är jag lugn, men snart är jag tillbaka till min verklighet.

Precis, imorn åker jag hem. Bilresa hela dagen lång men det är det värt. Jag längtar så efter att få träffa Ida, få komma hem till lugn och ro, att få gå till jobbet och dricka en kaffe och snacka skit. Skolan, och mest av allt att komma igång med träningen igen! Nu ska det verkligen bli ordning i mitt liv. =)

Har haft en bra tid här hemma med familjen, lungt och mycket givande. Fått sovit och bara gottat mig i snön.
Såklart har det varit tufft, mycket som hänt som påverkat mig negativt och som sårat mig, men jag är typ världens starkaste människa och ingenting är omöjligt för mig, för jag lever ännu!
Och det är tur, för livet är till för att levas!

Nu ska jag ta en sista dusch här hemma och packa färdigt, imornkväll är jag hemma i mitt badkar och det ska bli underbart! Jag har verkligen saknat det!

Sov gott och vi hörs under morgon dagen!

Du fick mig att le, du var min hjälte.
Mitt mod och min styrka du bar.
Du älskade utan gränser.
Nu är jag inte din längre
Inte ens ett hejdå.
Varför gör du mig så ont ?

/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0