En mitt i mellan dag.

Jag känner att min hjärna sväller över på tankar och funderingar, och när jag sätter mig ner för att skriva så blir det bara svordommar och deprimerande ord som kommer fram. Varför blir det alltid så för?
Jag tror aldrig det kommer bli en författare av mig eller ens en stor bloggerska för den delen, för när jag väl ska skriva något vettigt så blir det bara fel, det blir knasigt och utdraget. Det är trist..
Och när jag väl får till det så blir det så förbannat bra så jag bara gråter över du stolt jag är.
Mitt skrivande är verkligen mitt liv, men ändå så kommer jag stanna här.

Jag börjar alltid morgonen med att skriva ner allt jag drömmt under natten och sedan tänker jag på det hela dagen och om jag har lyckan med mig så blir det blir till något poetiskt under dagen, och då är min dag fulländad.
Men det flesta dagarna så vaknar jag upp lika tom som jag somnar. Och då vill jag bara dö..

Idag är en mitt i mellan dag.
Jag känner att jag åstadkommit något, men ändå inte något som jag kan vara stolt över och visa upp.
Men när det väl händer, så kan jag äntligen få sova.
Men annars så ligger jag bara vaken hela natten och funderar över mitt eländiga liv och hur jag kan vända det negativa till något positivt, och hur jag kan få fram det i mina egna ord.

Så nu försöker jag sova en stund och sedan är det skola imorn och det ser jag fram emot!
SvenskaB och Näthandel börjar då, två lektioner som jag ser otroligt mycke framemot. =)

God natt på er underbar läsare och sov gott.

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0