Helt OK!

Jaow, då sitter jag här igen. På skolan, nyss ätit skolans helt fantatiska ( inte! ) mat och ska snart ha 2 timmars engelska.
Men, det är okej. Jag tycker det är skönt. En liten uppmuntran såhär i min dystra vardag! Hoho ;)

Okej, så igår tänkte jag att jag skulle lägga mig vid elva iaf och sova för jag skulle upp klockan 07.00 :S, nu blev fallet inte så tyvärr. Nej utan jag låg och vred mig till typ tolva och sedan bestämde jag mig för att äta ett äpple och ringa någon. Så låg jag och pratade med en kompis i em timme innan jag äntligen knäppte händerna och bad till gud, ja eller någon iaf att jag skulle få somna. Och det gjorde jag. Jag fick en anledning att somna och en att kliva upp nästa morgon, så tack för det! Vem som nu än sjöng en vaggvisa så jag somnade så var det schysst! Behövdes som sagt.

Dagen till ära så är alla lärare ovanlgt snäll mot mig ( Hm? ) Haha.
(Och så måste jag handla idag, nej uscha!)

Det snöar, woho, i göteborg är det snöslask, tänka sig! Jag trodde jag sett min snö för detta året efter jag varit hemma  tre veckor i mängder av snödrivor men nej, :) Det är väl kul, neeej inte alls! Sommar tack!

Hur ska jag nu avrunda detta glädjespridande och tacksamma inlägg? Inte en aning, fast det vet jag aldrig.
Det är alltid lika svårt att sluta skvia och säga hej då, för jag älskar ju att skriva för er läsare :)
Men ibland måste man ta sig igenom även det svåra för att få det goda igen.
Så nu säger jag tack för mig och ska iväg till lektion!

Ha en underbar torsdag såhär i slutet av den andra veckan i Januari. =)
Vi hörs!

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0