Hallå hallå bloggen!

Godkväll bloggen! och alla underbar läsare såklart!
Hur mår ni?
Det är fredag, det är helg =)

Jag vet att jag varit dålig på bra inlägg och upptadering, men jag har bara inte orkat.
Det är mycket i skolan nu så jag måste ju fokusera på den, tyvärr..
Men jag försöker iaf upptadera er dagligen, mer eller mindre.

Idag är det en jävligt bra fredag. Har tagit sovmorgon, handlat, hämtat min dator och fått presenter ifrån mamma.
Och nu väntar jag fint sällskap till middagen. Väldigt fint sällskap.. ^^ Men mer detlajer får ni imorgon ;)
Annars kommer min helg var lugnt och fylld med tråkigt/roligt plugg och ensamt mys här hemma.
Bloggen blir inte lidande denna söndag för det kommer en topplista, jag lovar!

Nej nu måste jag förbereda maten och gör mig snygg.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0