Förbannat!

Nej, det är inget fel egentligen.
Men nu är man less, suttit i denna bil sedan klockan nio imorse. Snart hemma, typ två timmar.
Då blir det badkar och stor städningen som gäller!

Ligger här i bilen och det är tusen tankar som flyger genom skallen på mig.
Allt sorgligt och allt glatt jag tagit del av på min visit hemma i norr..
Men ja, det får väl sina svar och minnena finns ju alltid kvar där. :)
Tack alla NI för en underbar tid.

Nu kräks jag väl snart så daxs att lägga igenom datorn och somna vidare till lite go musik och mörkret ute.
Medelar bara att när jag åkte imorse var det 21 minus ute, nu är det knappt fem minus och INGEN snö. Hm, skönt eller tråkigt ? :S

I´ve got a brand new attitude and I will wear it tonight.
Just so you know honey!

Take care.
Puss / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0