En bra start kräver ett bra slut!

Men hallå! :)
Jag har haft en toppen dag, hur har ni haft det? :)

Började väldigt segt men jag lyckades kliva upp i tid och hann äta frukost tillsammans med vakna-gänget ;)
Och så har jag haft 2 timmars näthandel/försäljning och service, 30 miniters religion och sedan 1,5 timmes pyskoligiA. Helt fantastiskt måste jag säga. :)
Och eftersom det är onsdag så har jag varit på skrivarkursen och det var ju som alltid lika givande och roligt!

Så nu tänkte jag fixa något gott att äta och sedan fortsätta med mitt skrivande!
För eftersom jag startade så bra så måste jag ju avsluta på det bästa möjliga sätt!

Ha en fortsatt trevlig onsdag!

Puss och kram / Fiie


Kommentarer
Helena

Psykologi är skitkul! :)

2009-01-21 @ 20:29:49
URL: http://frokenfjaras.blogg.se.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0