För livet är en gåva.

Det är inte lätt och ingen förväntar sig att varje dag skall vara lycklig.
Den som är lycklig varenda dag från början till slut är inte normal.
Visst kan man må bra och ha ett lyckligt och kärleksfullt liv, men varenda dag så kommer ju alltid något problem upp, eller hur ? När man läser om kändisar och deras problem, eller om deras otroligt lyckliga och problemfria liv så blir man ju illamåeende. Helt ärligt, det finns ingen perfekt människa!
Den perfekta familjen existerar inte. Även om dom utstrålar lycka och glädje så innerst inne är inte allt så underbart.
 
När jag vandrar runt här hemma i min trasiga hood och mystofflor helt likblek och bara är less på mig själv så är det bara en enda tanke som far runt i min annars så sprändfyllda hjärna, är jag den enda?
För om jag vore den enda med problem så skulle väl jag typ slaktas eller något liknande? (!)
Jag kan väl inte vara den enda i världen som går runt som ett spöke och önskar att jag fick leva som Jessica Alba eller Carolina Gynning typ.
Tänk att få ha en massa pengar och en skit snygg kropp som man kan fixa och trixa med hur man vill. Eller att få vara gift med en snygg karl som bara är drömmen. Vore det lyckligt då?
Jag frågar igen. Är dom allra kändaste jämt lyckliga? Även Dr.Phil, har han aldrig problem själv?
Det undrar jag.

Så medans jag går runt här och funderar så kanske någon annan samtidigt funderar på samma sak.
Eller så är det bara jag som är så knäpp att jag ens tänker på sådant..
Det får jag nog aldrig veta.

Men, kanske livet vore lättare om jag vore någon annan? Eller så kanske mitt liv är bra precis som det är och jag istället för att ens fundera ska ta till vara på det som finns! :)

För livet är en gåva.

/ Fiie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0