Det är nu jag tar det jag förtjänar!

Du tror du kan leka en lek som heter kärlek, där jag behåller ordet kär och du bara leker.. Hört den förr eller?
Den är en standard. Alla som tror det är bra kör med den.. men nu är jag trött på lekar.
Eller vänta, jag leker en lek. Jag ska leka sönder ditt hjärta, jag ska också stampa på din odugliga själ och spotta på ditt outvecklade och smutsiga ansikte.
I hela mitt liv har jag väntat på någon som kunnat uppskatta mig så som du, och nu när jag insett att jag väntat i onödan, då vill jag dö.
Men den glädjen ger jag inte dig, inte någonsin.
Snacka skit kan du göra i helvete, men alla andra idioter!

Det är nu, precis nu när jag skrattar som högst, är förbannat sexig och tjänar mer än du någonsin kommer göra.
Det är nu jag tar det jag förtjänar, mitt liv och min värdighet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0