Bara en massa problem!

Ja.. fy!
Jag som hade tänkt skriva ett långt inlägg idag om alla snygga kläder jag köpt och allt mitt smink, för imorse upptäckte jag att jag har alldelse för många mascaror ( er? ) och tusen olika ögonskuggor som möglar sönder, haha :)
Men, så blev inte faller.
För min dator har bestämt sig för att vilja leka en lek med mig. Den heter visst något med nu-stänger-jag-av-mig-själv-för-jag-har-ett-obotligt-virus.. ( den leker suger verkligen koballe! )
Och även fast min gode vän och kollega var här igår och installerade ett virus program så vill min laptob ändå jävlas.. GASH!!!

så, det är problem. och problem med annat också.
Men jag är glad ändå.
För idag har jag tvättat, och det var mycket tvätt kan jag lova!
Och imorn kommer Ida och sen på torsdag börjar skolan, och det ser jag framemot.
Inte för all läxa och allt drygt plugg och tidiga mornar, nae utan för att ha något att göra. Umågs, skratta och ha kul ni vet. Sådan man gör i skolan ;)

För övrigt är det tisdag, eller ja söndag för de flesta eftersom det är trettondagsafton idag och det är visst en röd dag.
Och jag sitter i soffan med filmen Forrest Gump och popcorn. Gjort bubbelvatten i min soda stream och nu ska jag bara mysa! :)

Hoppas ni får en bra dag hur ni nu än har den som. Julen ska iaf städas undan idag!

Tar det där inlägget en annan dag.
Min topplista kommer upp på söndag igen och jag ska köpa mig en kamera!

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0