Avslappnad och lättad.

Godkväll ( snart god natt! )
Då har det gått ett dygn på 2009 och här ligger jag. Bara en natt till i norrland, sen måste jag hem igen. Känns tråkigt som fasiken, men jag vet att det kommer blir bra när jag väl är hemma i min lägenhet igen!
Och när jag får träffa alla vännerna och börjar skolan igen, då kommer jag må bra!
Just nu, är det bara lugnt.

En stor sten har lättat från mitt bröst i dag, sakta men mycket säkert har den tynat bort och blivit till sand, fortfarande är det tugnt, men det gör inte lika ont. Jag har haft ett tufft 2008 och inte fan blir det här året bättre, det kan få vara nyår varenda dag för mig, jag måste ända inse faktum att livet är hårt och jag kan bara leva en dag i taget.

Jag trodde det skulle bli en bra start på året, det blev det såklart eftersom jag haft en mysig nyårsafton och dag med familen och syster min, men ja trodde den skulle innehålla kärlek också, alltså, annan kärlek. Men det blev det inte, jag fick inte vara med Dig och det är synd, jätte synd. Men jag måste acceptera, eller hur? Jag måste släppa handen, även om jag inte vill skiljas åt så måste jag.
Tyvärr

Jag tänker iaf inte tillåta mig själv att deppa i onödan. Jag har en tuff tid framför mig och den tänker jag möta med ett öppet sinne!
Just nu, tänker jag stänga ingen min laptop, ta ett djupt andetag och bara vara avslappnad och lättad. Min kropp ska få vila och jag ska få drömma och andas. Min sömn, den är min källa. Min kraft!

Sov gott och ta hand om er!

För familjen som förlorade sitt barn i natt, jag känner med er, jag gråter med er och ber en bön för honom! Må du vila i frid pojke!

/ Fiie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0