Utmaning, min första ^^

Utmaning: Sju sanningar om mig

Jag blev utmanad av ball, ballare ballaste SännaMontäna

Regler:

1. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.

2. Utmana 7 personer.

3. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade.

Sju sanningar om mig:

1. Jag är en riktigt skofia, och det tackar jag mamma för!

2. Jag biter på naglarn. Och det kommer jag nog aldrig lyckas sluta med.. tyvärr.

3. Andra Avenyn är den bästa svenska serien jag någonsin följt. ( då har jag ändå följt alla möjliga )

4. Jag är beroende av mitt té, morgon middag och kväll.

5. Jag får panik om jag måste vara ensam en längre tid hemma.

6. Jag lyckas alltid skära mig när jag ska till att raka benen.

7. Mina fötter är känsliga för kyla och jag kan aldrig sova om jag inte är varm om tossingarna.

Jag utmanar:

Ullrika

Linn Backlund

Elsa

Ferdie

Jakob

Rebecka

Madeleine


 




Kommentarer
Sanna

Nä men så ball är jag väl ändå inte? :P

2009-02-11 @ 10:45:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0