Typiskt mig.

Ja, visst är det inte komiskt?
Här har jag gått hela vår terminen och önskar att jag ska åka dit på förkylning eller någon annan dum sjukdom bara för att få slippa skolan iaf en dag, men icke då. Frisk som en nötkärna har jag varit, men nu. När jag verkligen behöver vara i skolan och nu när jag verkligen vill träna sten hårt inför sommaren, ja tro på tusan att jag ska åka dit på kräksjukan.. Såklart!
Det är ju så typiskt.. Har haft en hel veckas lov, men nu när det är måndag igen så bara ligger jag hemma och saknar totalt livslust eller kämparglöd! Det är nu jag önskar mig en karl som tycker synd om mig.

Så istället för att vara på gymmet eller sitta i skolan och plugga så sitter jag hemma, jag måste det!
Svenska C arbetet måste jag skicka in för att få högre betyg.
Och sedan har jag alla möjliga prov nästa vecka så det är bara att rota igenom alla olika väskor jag har efter böcker och provmaterial. Jippie!

Om jag orkar göra mig något att äta så kommer det upp ett underbart recept senare ikväll. Känner på mig att jag har en hel del nya idéer om matlagningen nu ^^ =)

Puss och Kram
/ Fiie


Kommentarer
Ida

E kanske inte nån karl, men lilla IdaPida tkr synd om dig :P

2009-02-16 @ 14:45:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0