Tre P:n - Tre dagar = En helg!

Hej och hallå!
Då blev det en efterlängtad fredag och helg. Jag behöver verkligen lite vila nu, men och andra sidan så är det lite jobbigt med helg, för det brukar alltid sluta med ångest på söndagskvällen ändå. Men jag kämpar med det!

Helgen blir fylld av roliga, (tråkiga) och uppfriskande aktiviteter.
Tre P:n P = Party, Paus och Plugg.
Jag började fredagen med träning, ett grymt tufft biceps/triceps och axlar pass. Även mage blev det. Konditionen fick vi hoppa över tyvärr, fanns ingen tid. Men jag ska ut på en 30 minuters powerwalk senare, så då tar jag igen det.
Sen tänkte jag ta en lugn hemma kväll med mig själv och en bra bok framför Let´s Dance.
Party imorgon efter jobbet. Jag ser framemot att se vad alkoholen ska göra med mig denna gång, haha.
Pluggandet kommer man aldrig ifrån, inte ens på en söndag. Så jag får ägna tiden till att studera pyskologi och svenska.

Jag ska även hinna med att tvätta, städa, betala räkningar och sooooooova! Och träna såklart.
Det är en vanlig helg med andra ord, eller lite ovanlig blir det med tanke på mitt otroligt positiva humör. =) Men det beror nog bara på den gudmoligt härliga vårsolen som strålar idag. Ut med everstjackan och in med skinnjackan! Yeah!

Nu ska jag passa på att schemalägga veckorna framöver. Har för mycket i huvudet, så det behövs ett skriftligt scehma för detta! Sen ska jag tvätta, springa ner på stan och köpa mig en kalender, kolla på en kamera och handla mat.

Det är full rulle i mitt liv, men det är precis så jag vill ha det. Snart kommer plåtningar och businnesmöten och jag är uppe i blondinbellas vardag, ( eller inte alls! ) Haha.

Ha en fortsatt trevlig helg och sköt om er.
Puss / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0