Topplistan 22/2 - 09

Jajjemen. Då var det slutet på en ny vecka och topplistan rullar varm, som vanligt.
Denna vecka toppar jag någonting så härligt som ... 5 positiva saker/egenskaper/fördelar med att vara tjej/kvinna!
Spännande. Läs och njut, hissa eller dissa. Du bestämmer själv, håller du med eller inte?

  1. Kläder, kläder och kläder. Det finns så mycket mer att välja på som kvinna än man. Det är vi som får shoppingen att gå runt. Sminkad eller inte, kortkort eller jeans, tunika eller mjukisbyxor. You name it!
  2. Dom kvinnliga formerna. " Hej portvakt, jag är bara 17 men jag har scyssta tuttar, är det okej? " Självklart!
  3. En gång i veckan, varje månad året om, då finns det en ursäkt för oss att skrika, svära och hata allt vad livet heter. Och alla måste älska oss lika mycket ändå. Det är det goda med att vara tjej! PMS is the shit!
  4. Vi får alltid ett ligg med oss hem från krogen. Det är inte killar som raggar, det är vi brudar!
  5. Mister man en, så står det tusen åter. Solla bland alla godingar..

Såklart finns det en hel del negativa sidor med att vara tjej. Dom kommer nästa vecka, 5 negativa saker alltså. =)

Ha nu en underbar vecka, ifrån topplistan då.
Bloggen hänger jag alltid hårt i, dag som natt ;)

Tjingeling / Fiie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0