Topplistan! 1/2 - 09

Idag toppar jag.. 5 länder/platser/städer jag vill besöka!



1. Men mest av allt vill jag hem till norrland. Höga kusten såklart! En sväng innan snön försvinner och sedan norrländsk sommar. Det finns inget vackrare än havet som aldrig tar slut och solen som aldrig går ner.. Jag längtar hem.
2. New York. Shoppa, shoppa, shoppa!
3. Frankrike. Shopping även här. Men åh, jag älskar franska Rivieran. Nice, Cannes.. Vill tillbaka!
4. Göteborg på sommaren. Har ännu inte upplevt riktig sommar här nere, men i år ska jag spendera några veckor här nere!
5. Egypten. Jag vet inte varför, men jag vill bara åka dit.


Topplistan är tillbaka om precis en vecka!
Ha de gött tills dess ;)

Puss/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0