Tisdag på lovet.

God dag, eller god morgon.. eller vad är det egentligen?
Jag har varit vaken till och från sedan 07.00 för att tvätta.. hm, inte alls roligt. Men sedan sov jag till tolv iaf och nu så sitter jag här, taggar för att städa och göra det snyggt hemma. uscha, jag tjatat så mycket om att städa och försöker verkligen göra det då och då för att slippa storstädningen men funkar det? Eh, naaaaaje!

Så nu sitter jag här och dunkar musik och känner att jag inte ens vill ta fram dammsugaren ur städskåpet, varför ska det vara så motsträvande att städa egentligen? Det är ju faktiskt ganska skönt när det är över menar jag..
Jag har alltid varit den som städar av oss syskon hemma och mamma har alltid tjatat på mig om att hålla ordning på rummet annars blir det staff hit och staff dit.. Det har ju iofs lönat sig eftersom jag faktsikt få bo själv och jag klarar av att städa, men ibland så tar det ju bara emot för mycket.. men nu ska jag verkligen!

Plugga och städa är ju så vitktigt i vardagen, varför är det då så svårt att bara göra det.. ?
Finns det ens ett svar på det liksom.. ?

Nej, förlåt. Nu blev det ett trist inlägg om min städning när jag bara egentligen skulle säga att jag mår bra typ. Haha, ja.. så det kan gå, när inte haspen är på. :O

Tisdagen iag fortsätter sedan och jag hoppas på att inte behöva sova ensam ikväll eftersom jag kanske ska till Carolina ^^ Wiho.  Nej, nog med skit snack. Back to work.

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0