Svammel och Drammel.

Hej och hå, visst ska de gå? ( åt helvete )
Nej, menar bara godmorgon på er.

Eftersom det är sportlov så tog jag mig en rejäl sovmorgon och vaknade för drygt en timme sedan. Mycket välförtjänt tyckte jag att det var iaf och ingen stress på morgonen. Det är nog det bästa med att ha en veckas lov, slippa all stress och måsten på dagarna. :)

Jag känner att jag skulle kunna sitta här hela dagen och blogga om allt och inget men då skulle ni läsare bli så utmattade att ni aldrig orkade komma tillbaka och läsa , så jag skippar det.

Idag är det måndag och jag har en vecka framför mig borta ifrån skolan men det betyder inte att jag inte måste plugga för det är precis vad jag måste göra. Plugga både det ena och andra ämnet så det är la huvuduppgiften denna vecka, plugga.
Mina andra planer är att tvätta och städa såklart, och även träna en massa.
Och såklart ska jag umågs med mina bästaste brudar och vi ska hitta på något riktigt kul!
Men mest av allt ska jag vila och fundera över framtiden denna vecka. Jag känner att det är mycke som är ouppklarat och som måste redas ut just nu, annars får jag nog aldrig bukt med det.

Idag tänkte jag handla hem mat och gå förbi SIBA en sväng så kanske jag blir lite klokare på vad som är fel med min Mp3.. hm. Och så vill jag verkligen ha snygga ljus så det tänkte jag spendera lite pengar på.

Men nu ska jag kläcka en nyhet för er iaf. Den 11 Maj, vad händer i göteborg på? Jo, Beyonce kommer hit. Och vilka har biljetter om inte Jag, Ida och Frida ? =) Dom bokades i lördags och ska hämtas ut så snart som möjligt. Det är helt sjukt, helt underbart! :) Jag har alltid velat se henne, och nu ska det! Yes! ;)

Nu kallar min morgonpromenad ner till stan, så daxs att slänga på sig lite make och något att ha på sig.


Ha en bra dag så hörs vi ikväll!
( Förlåt för ett långt och urtist inlägg, jag lovar att kompensera det med något extra kul ikväll! )

Puss / Fiie



Kommentarer
Ida

Beyonce here we come!

2009-02-10 @ 12:44:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0