Stressigt värre!

Tjena tjena!
Hur mår ni?
Jag mår bra, eller ja.. förhållandevis bra.

Idag var en seg morgon. Gick motvilligt upp ur den varma sängen och släpade min trötta kropp till skolan.
Men väl där så var det ändå okej. Näthandel och psykologi. Två bra kurser ;)
Vi såg en film på psykologin idag, den heter Will Hunting, någon som sett den ?
I vanliga fall skulle jag nog inte tyckt om den, men när jag nu såg den ur ett mer psykoligist perspektiv så var den gudmolig!
Jag förstod den så mycket bättre och tänkte i helt andra banor, jag tänkte ur en mer studerande synvinkel. Och det var bra, eftersom vi fick uppgifter om den sedan. Och nu jobbar min hjärna på högvarv kan jag meddela och jag ska tok plugga hela kvällen! =)

Men det är inte så bra annars. Jag är stressad över allt som komma skall. Prov, jobb, möten hit och dit och hemlängtan som gör sog påminnd dagligen.. Så stress över allt, och jag avskyr verkligen att känna mig och dessutom vara stressad..
Så nu medan jag pluggar på svenska och psykologi ska jag medetera.. haha, ja.. eller försöka iaf. Vet inte ens hur man gör, men det blir nog lyckat ändå! Eller hur.. ? =)

Så nu stressar jag mig igenom detta blogg inlägg och ber så mycket om ursäkt för alla stavfel och att gramatiken sviktar, men det får ni ta. Det är ju bara en blogg trots allt.

Puss på er.
/ Fiie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0