Söndag på lovet!


God morgon.. Jo, det är sant. Jag har sovit till nu.
Eller ja, halft iaf.. Haha.
Jag har verkligen roligt igår, trots att jag var på ett ställe med bara 40 åringar typ. :O Men jisses, dom där tanterna kan då varken dansa eller klä sig, så jag hade skit roligt år det. Haha.
Och jag fick napp. Bartenderna ville med mig hem, wooho. Han ringde också, men tji fick han att jag dissade honom sedan ^^ =) Jag var i säng vid fyra tiden imorse, så det blev något senare än jag planerat. Men det gör absolut ingenting!

Söndag idag då, sista dagen på sportlovet. ( läs topplistan! )
Och jag måste verkligen iväg och handla, men tro ni jag orkar det idag? Eh, neeej. Dessa jävla måsten va.. haha.

Nej ni, nu ska jag ta en behövlig dusch och sedan handla lite gott att äta idag..
Var ju detta med pluggandet idag också.. hm, min hjärna är inte i det skicket egentligen.. haha.

Topplistan kommer ikväll!

/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0