Snöig Fredag!


Hallå hallå.
Jag hade en föjävlig kväll och natt. Migränen gick aldrig över och jag ville ett tag gå och hänga mig själv, men jag överlevde..( tyvärr? ) Så här sitter jag nu i skolan och pluggar på svenska. Riktigt roligt.. hm, nej.

Men det är helg, och det är otoligt positivt ifrån min sidan. Idag blir det inte så mycket mer än tvätt och plugg, men ska nog sitta upp lite sent och mysa med film. Imorgon är det jobb som alltid nästan, och sedan får jag nog celebert besök av min bästaste Ellan ;) Vi ska se melodifestivalen och Grease. ^^
Söndag ska jag fortsätta plugga såklart. Kommer vara riktigt less på skola efter v.10, men så är det nu. Det är prov och så hela tiden. :/ Men man blir iaf smart och det lönar sig i längden. Ju mer jag pluggar nu, desto högre betyg får jag, och desto mer poäng blir der. Och det blir ett fint jobb av det sen =)

Läste ni något på karamellpoesi igår ? Om inte så skämms på er!

Nu ska jag återgå till att skriva svenska, är för övrigt ensam här. Alla andra har lektion.. :/
Men så går det när man är ute i tid och redan läst kurserna! =)

Puss och Kram!
/Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0