Skavsår i Vårsolen! ( Fredag den 13:e?)

Goddag allesammans!
Idag kom jag upp vid halv tolv och tog mig en riktigt lång promenad, vädret är ju helt fantastiskt. Jag förstår inte nåogonting. Jag som inbiten norrlänning är ju van vid 20 minus och snöbad vid den här tiden. Men nu skiner solen starkare är någonsin och fåglarna kvittrar på sina sånger.. Det är lite som en dröm faktiskt.
Dock så kommer jag nog få en chock när jag reser hem under påsklovet, om snön vill ligga kvar till dess dvs. :)
Så efter min timmes långa promenad nu sitter jag och äter en brak frukost, ni vet en sådan där som man endast får på hotellet? Precis en sådan. Fast jag skippar både bacon och korv. Nyttigheten själv är jag ju.. ( ? )

Idag planerar jag att plugga en hel del, tyvärr så måste jag det. Sedan tänkte jag ta en sväng till kungsmässan, jag måste ha ett par nya löparskor! Om det är något jag verkligen hatar så är det skavsår och obekväma skor när man springer/joggar/går. Ikväll tänkte jag hyra mig någon riktigt skräckfilm, jag känner att jag bara måste fira att denna helgen är så underbart överskattad. Först fredag den 13:e och då sitter alla och är rädda att Jason ska komma fram och halshugga dem, sedan Alla hjärtans Dag.. hm. Det är förövrigt första året som jag är singel på denna lyckliga kärleks dag. Haha. Och det tänker jag fira faktiskt! Men mer om det i bloggen imorn!

Nu ska jag koka en kopp té och sedan sätta mig ute och läsa en bok!

( Märker ni på vilket bra humör jag är idag? Det är ju helt sjukt.. )

Puss och kram / Fiie


Kommentarer
Fredde

Jag vet, fredag den 13e är ingen bra dag. Ofta för den otur med sig.. ;P

2009-02-13 @ 23:14:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0