Regnet hindrar mig inte från att leva.

Godmorgon! Det är fredag och första dagen på mitt lov ^^ Skippade träningen imorse och sov lite istället. Ja, jag vet att jag är lat men va fan, den smällen tar jag.
Igår var en omtumlande dag där mycket hände som inte borde få inträffa egentligen. Men ni vet hur jag är, stark och stolt så jag fixade mig igenom även den dagen. ;)

Idag är det bara roligheter på schemat!
Jag ska åka in till gbg lite senare och möta upp brudarna för en middag och sedan bio. Äntligen ska jag få se "I taket lyser stjärnorna". Jag har längtat och väntat ända sedan jag läste boken för ett år sedan. Men nu ska jag se den. Och jag har hört att den är underbart bra. Har någon sett den?

Men först idag så ska jag diska och städa lite, var ju ett tag sedan nu.. :/
Jaja, jag fixar det väl förr eller senare.. hm.. !

Och justdeja. Det regnar idag för ovanlighetens skull, det snöade för någon dag sedan och nu regnar det. Men jag vill bara meddela att jag inte bryr mig om det speciellt mycket. Jag är lika positiv för det.
 
Nej nu är det daxs för frukost och lite musik på hög nivå!

Ha en grymt bra fredag.

Puss / Fiie


Kommentarer
Ida

De e bra, du ser framåt :) du e stark, de beundrar ja , för så stark är inte jag, men ja jobbar på de ;) Vi står bakom dig, många! de vet du :) ses sen bruttan!

2009-02-06 @ 09:53:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0