Övning ger färdighet!


Är det någon av mina underbara läsar som spelade, eller kanske fortfarande spelar Melker? Ni vet den där älgen som man skulle springa med och klara olika banor? Samla skatter och akta sig för farliga svampar? Iaf, jag kommer ihåg det ( kanske för att det fortfarande spelas av Emilia hemma ). Det var nog ett av de roligaste spelen jag visste som liten, och den där helge - liknande älgen är ju så söt!  Ja, iaf. Jag kom bara att tänka på det.. och så kom jag att tänka på att det är sådan spel, där man får lära sig riktiga saker som borde domminera istället för CS, WOW etc..

Nej, det var bara en avsitckare.
Hörrni, det är Måndag. Oskarsgalan var i natt. Jag såg ingenting, men det finns tidningar och radio, så jag sörjer inte.
Och det är plugg måndag, ångest måndag och tränings måndag.. Det är måndag helt enkelt!

Just nu befinner jag mig i en tom datasal på skolan och arbetar på redovisningen i Svenska B imorgon och min krönika i Svenska C. Mycke på gång nu. Prov onsadag och torsdag, måste plugga!
Men övning ger färdighet, right? Ju mer jag pluggar desto mer kan jag njuta om 10 år med min utbildning och riktigt feta plånbok! ;) bankerna kommer älska mig då. Haha!

Godmorgon och Goddag på er för övrigt :)
Jag borde säga godnatt kanske på en gång, (?) men jag tror nog jag kommer slänga in ett till inlägg ikväll,(!) för än har jag inte upptäck något riktigt spännande, men det kommer. Det är jag säker på.

Så, stay cool för upptadering!
Puss / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0