Onsdag på lovet.

God dag!
Nu är det så där svårt igen att börja någonstans.. hm.

Igår iaf så åkte jag ut till Carolina, vilket var jätte mysigt. Spelade ett disney spel och oj, jag måste nog plugga på disneys filmer lite, blev utklassad. Haha, men det var skoj ändå. :) Såg på Bolt, och jisses vad jag blev kär. Att barnfilmer kan vara så rörande? Härlig var den iaf.
Vi tog även en sväng på stan idag och jag fick bytt min Mp3 så nu hoppas jag den ska fungera. Fick ju en rosa =)

Nu sitter jag och äter en coscos och kyckling sallad. Mycket gott! Garlic har nog dom godaste salladerna jag ätit i Kungsbacka :) Så besök den om ni inte gjort det! ( Ligger på samma gata som solhuset! )

Idag fortsätter jag plugga dock byter jag från Svenska till Näthandel. Roligt, eh nej! Men måste det göras? Ja, om man vill komma någon vart här i livet så... Skitokcså!
Nej ni, nu ska jag byta ifrån blogg.se till google.se!

Puss / Fiie


Kommentarer
evelina

hehe ne, nu får du följa min vardag ändå ;)

2009-02-11 @ 14:39:29
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0