Nyponsoppa och skolböcker.

Goddag bloggen!

En pigg och glad ( vad hände? ) Sofie är nu hemkommen ifrån skolan, men tro inte jag slipper pluggande ändå. Nej nej.
Det forsätter, och så kommer det fortsätta i all evighet känns det som..
Nåja. Dagen började ( efter frukost och allt sådant ) med Näthandel. En sjukt rolig och spännande kurs.
Jag och min kompanjon Ida ( min bästaste vän ) satt mest och spånade på sortiment och idéer till vårat nätföretag. Vi skall på " låtsas " starta upp en nätbutik där vi säljer tjänsten Catering. Riktigt roligt är det :)
2 timmars lektion hade vi där innan lunchen, som för övrigt smakade rent ur sagt skåne. Ja, haha.
Svenska B sedan, en helt okej kurs. Dock föredrar jag C kursen mer eftersom den riktar in sig på så mycket roligare ämnen. Men jag suckar mig genom B kursen och jobbar för ett bra betyg ändå. =)

Så, efter skolan sitter jag nu äntligen hemma och sippar på en varm kopp nyponsoppa och mummsar i mig päron. Mellanmål är ett av mina bästa mål på dagen faktiskt. Brukar bli nötter eller frukt, men idag lyxade jag till det med en macka och nyposoppa. =) Och för övrigt ska jag äta tråkig mat idag, fick över köttfärs från igår och jag har inte alls råd att slänga bort den så därför gör jag mig en köttfärssås med råris och såklart en god sallad, men ett sådant enkelt recept klarar ni att fixa utan min hjälp, och om inte så är det bara slänga in en kommentar så lovar jag att hjälpa till. =)

Nej, men förlåt. Vilket förbannat tråkigt inlägg det blev.. Jisses vad jag babblar idag..
Men jag har faktiskt saknat bloggen idag. Haha, uscha vad töntigt det lät. :S
Så, jag slutar nu för stunden.
Back to work istället. Måste fila på min krönika och sedan läsa på om de olika epokerna. Jajjemensan!

Kärlek och lycka!
Puss / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0