Mys, plugg och söndag..

Det är helgen i tre ord!
Har haft en helt nykter helg med bara mys och plugg. Eller ja, plugg och plugg vet jag väl inte. Sitter just nu och försöker skirva en krönika i svenska C, det går sådär måste jag säga.. Det är lätt att kladda ner den på papper, men sen ren skriva är inte alls min grej.. :/ Men vet ni vad? Det fixar sig! ;)

Tog en lite paus nu, haha. Varit vaken i typ två timmar och är redan svin trött.. Inte stabilt!
Får lite dåligt samvete också över det fina vädret och att jag sitter inne, men vad kan jag göra? Måste få detta gjort nu annars kommer jag nog aldrig få det gjort känns det som. Men jag tar mig nog en promenad om någon timma hoppas jag, för solen lyser fint och det är en skön dag!
Synd man inte har sällskap bara, trist att gå själv.. :/

Men hörrni, nu får det var nog. Ska koka mig en kopp té och skriva klart denna krönika, publicerar den kanske här sedan ;)
Och topplistan kommer sen, har inte riktigt bestämt mig för vad den ska handla om, men det kommer nog snart ^^

Ta mitt råd nu och gå ut i solen, ta vara på solen och det goa härliga värdret!
Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0