MoDo Hockey är dom (bästa) - vad händer? ( med mig egentligen )

Alltså, jag fattar inte. När blev jag en sådan hockeytok? Ikväll typ. Haha. Jag går nästan aldrig på hockye, men nu får det bli ändring på det. Det är ju faktiskt riktigt givande må jag säga. Eller hur Ellan-pellan min?

Tyvärr blev det förlust, men vad hade jag/vi väntat oss egentligen? Jag hängde med i Frölunda klacken ett tag, men när modo tog ledningen så var jag tvungen att klippa göteborgsbandet och skrika som den norrlänning jag faktiskt är.
Modo i mitt hjärta, (tyvärr). Nej, men seriöst. Det var en sjukt rolig kväll, det säger jag inget ont om.
Och det finns positiva saker med att gå på hockey, även om laget förlorar. Killar, killar och killar.. Jag sollade bland alla  godbitar som jag kom över, och det fanns en hel del att bita i kan jag lova. Men Frida, nummer ett var ju ändå livvakten för maskoten, eller hur? ;)  Nu jag är nu helt slut efter denna långa torsdag. Så det blir att tvätta facet och sedan tok sova hela natten! Ser verkligen framemot sömn, och sedan morgondagen med lunch på stan. Riktigt mysigt! =)

Så nu stänger jag igen för kvällen och önskar alla en riktigt godnatt och en godmorgon på en gång!(för er som läser fredag)

Puss och Kram, mina hjärtebarn!
/Fiie - Goes otroligt mycke kär i Dig.


Kommentarer
vem tror du;) (Frida)

Grymt kul hade vi, men att du skulle bli sådant hockeyfreak???!! När blir nästa match då? Puss<3

2009-02-27 @ 19:35:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0