Min drog, du är min drog.

Jag tänker på dig.
Jag fokuserar på ditt skratt.
Jag saknar din värmande kropp nära min.
Jag vill inte.
Jag trodde och jag hoppades att inte hamna här igen.
Jag vill inte bli beroende.
Jag vill inte.
Jag faller som ett löv på hösten.
Möglar sönder som gammalt bröd.
Dör som en knarkande alkoholist.
Allt, bara för din skull.
Varför ska jag tänka på dig?
Varför ska jag fokusera på just ditt skratt?
Varför ska jag sakna din värmande kropp istället för min egen?
Lovade mig själv att inte falla för frestelsen.
Allt, bara för min skull.

Du är min drog.
Min kärlek.
Kärleken är en drog.

Jag kan inte leva utan dig.
Jag vill inte leva utan dig.

Min längtan växer sig allt starkare efter dig.
Min drog, du är min drog.

För kärleken är ett gift vi inte kan leva utan, är du beredd att leva med mig älskling?
Jag väntar på dig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0