Migränattack, nej tack!


Fy, uscha. Satan och fan och hela jävla helvetet! Så är det just nu.
Jag hade en seg morgon, men piggnade till snabbt tack vare ett hårt men roligt pass på gymmet.
Men efter lunchen och precis när lektionen skall börja, så slår det till.
Huvudet sprängs som en bomb, livmodern blir till en tjock sten och tårarna tränger nästan fram.
Jag mår skit illa, riktigt jävla piss illa. Jag hatar verkligen migrän, det är nog bland det absolut värsta som finns.
Och dom där attackerna, när man blir helt blind och bara skakar i kroppen, dom är inte rolig dom inte. Nej tack!

Nu är jag iaf hemma, med samma huvudvärk och sjukt onda mage. Men jag kurerar mig även ifrån detta med en kopp rött té och en massa massa massa plugg. Jag ser framemot påsklovet nu kan jag lova! 2 veckor hemma med familjen i norr, mm. Det lockar rejält! Men även det får vänta, 7 veckor kvar till nästan lov.

Jag rekomenderar er att kolla in Karamellpoesi.Blogspot.Com senare ikväll, för nu ska jag ta och skriva av mig riktigt redigt om min förbannade sorg!

Jag kan hata mig själv för att ha litat på dig
Att jag föll för just din magi
Och om mitt brott består i att ha älskat dig
Blir jag aldrig någonsin fri!


Hoppas ni har en bra kväll, för nu ska jag lägga mig i soffan och läsa.
Puss och Kram
/Fiie




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0