Jag tar det med en nypa salt!

Har en tråkigt stund. Vill egentligen lägga mig och sova men tankarna flyger som studsbollar i skallen på mig.. Vad gör jag då egentligen? Jo, bloggar såklart.

Nej jag tänker inte bli långdragen. Måste bara få säga egentligen ett par ord till den/dom som kommenterar mina inlägg och hur jag skriver och stavar. Jag tänker inte publicera dessa oerhört patetiska inlägg eftersom det inte ens betyder någonting.
Detta är en blogg, på en blogg finns det tillåtelse att använda sig av tal språk och dylikt. Jag ska tala om att mitt svenska betyg ligger på topp och har alltid gjort!  Men det spelar tamefan ingen roll för jag skriver hur jag vill i min blogg. Och om det då råkar bli en extra bokstav eller en särskrivning i mina/mitt inlägg någon gång så Who cares? Jag har läst betydligt värre bloggar där man knappt kan läsa innehållet på grund av den dåliga stavningen och jag kan säga Er/Dig att min blogg hör inte dit minnsan!
Jag tycker inte det spelar så stor roll egentligen, och jag ser ingen anledning till att komma med sådan patetiska kommentarer om mitt skrivande och tracka ner på mig om det. Jag kan nästan lista ut vem/vilka som ligger bakom dessa skrattretande ord. Just det, ord är vad det är. Och jag säger er. Bara ge upp! Sluta läs min blogg bara, för varken jag eller du/ni får ut någonting av det!

Okej, förlåt. Det blev inte bara ett ord, men jag bli lite smått upprörd faktiskt. Och då måste jag få skriva av det.
Jaja, nu skrattar vi lite åt det och lämnar det sedan.
För nu väntar min säng på mig och det gör även svenska boken ( kan jag kanske behöva läsa, eller.. ? ). Så inge mer surf eller onödigt bloggande för min del nu.

Jag är tillbaka pigg och glad imorn. Då jag förövrigt ska träffa Ida och Frida för en hel dag. :)

God natt.
Puss / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0