Jag tänker tillbaks!

Hallå hallå.
Det är tisdag, en riktigt seg dag!
Det enda med denna dagen är att den gått fort och att jag snart får sova.. men mer än så är det inte.
Redovisningen idag gick ju åt helvete. Vi var den enda gruppen som tänk göra i powerpoint, men tror ni datahelvetet fungerade eller? Nej. Så det blev en kass redovinsing.. men skit samma. Det var nog ingen som lyssnade ändå.. haha.

Nu är jag iaf hemma. Dagens middag består av färdig svampsoppa, vanilj youghurt och mörkt choklad. Nyttigt? Nej. Mättande? Ja. Haha..
Nej, jag ska faktiskt koka mig té som vanlig och sedan begraver jag mig återigen i skolböcker, imorgon är det prov och på torsdag är det prov. Plugga är livet just nu.

Ja, men hur den än är, hur mycket plugg och annat jag har att göra så är det bara en enda sak som jag kan tänka på nu.
Och det är dåtiden. Jag blir helt ärligt tokig på att sitta här, och bara fundera över hur allting varit för mig innan jag flyttade ner hit.. Jag fick en låt idag Jeff - Jag tänker tillbaks. Det är en låt som spelades oavbrutet för några år sedan, och nu väckte den sjukt mycke minnen igen. Jag lyssnade endas på sådan B-rap av svenska ungdommar när jag var 15, och jag kan ibland sakna det.. För det är sjukt bra texter dom skriver.
Jag kommer nog alltid dras med att tänka på det, och det är jag säkert inte ensam om heller.
Men jag måste erkänna, ibland vore det skönt att bara slippa tänka på varken dåtid eller framtiden och bara fokusera på det liv jag lever just nu. Kommer det bli annorlunda någongång tror ni, eller kommer jag alltid stanna upp imellanåt och fundera?

Det märker vi. Nu återgår jag iaf till den verklighet som existerar just nu, justde. Plugget!

Solong!
/ Fiie


Kommentarer
Anonym

"nyggit? nej mättande"

de måste bli dagens sofie

2009-02-25 @ 21:32:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0