Jag ser ljuset i tunneln!

Hallå hallå!
Plugg, plugg och plugg! Stress, stress och stress!
En lång dag har det varit, och än den inte slut.. :/ Men nu har jag tagit mig ett varmt bad för jag frös som en isbit när jag kom hem. Och kokat té, så nu ska jag plugga det sista innan provet imorn också!
Krönikan är äntligen klar! Jag är super nöjd och kommer lägga upp den här inom kort! :) Så nu håller vi tummarna för att läraren gillar den lika skarpt som jag, med det tvivlar jag inte en sekund på! ( jag slickar smörad röv, för att citera lilla skiten på skolan ) Haha!

Helgen närmar sig också! Imorgon är de hockey som gäller, Modo - Frölunda! Och Modo kommer torska stort känner jag på mig :/ Men sedan är det helg. En hel helg med roliga saker inplanerade. Vila är nummer ett, sedan tänkte jag ta en krogrunda också. Jobba lite och sedan återgå till verklighetens studier.

Bara 5 veckor kvar sedan till jag far ( åker ) hem. Jag längtar så jag bir tårögd! =)

Men det är ändå mer än 1 månad dig, så jag får hålla ut!
Nu kör jag ett race med medeltiden och renässansens roliga idéer. Haha.

Puss och Kram
/Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0