Inte utan dig vid min sida.

Nej!Nej!Nej!
Det är är inte roligt längre.
Kom tillbaka, din förbannade jävla svinhög till människa.
Men jag saknar dig så.
Jag klara inte mer.
Helt ärligt. Jag ger upp.

Jag lägger mig ner på marken.
Förvänta dig aldrig att jag reser mig igen.
För jag ger upp.
Mitt hjärta slutade slå.
Luften jag behöver för att orka andas.
Varenda muskel i kroppen slutade fungera.
Hjärnan slutade tänka.
Inte ens på dig.

Jag behöver dig för att överleva.
För att orka kämpa varenda dag.
För att stå ut med smärtan.

Jag behöver dig för att inte dö.
För utan dig, då dör jag.

Jag vill inte bara ensam, villintevillintevillinte!!!
Kom tillbaka, jag klarar det inte utan dig.

Jag är förlorad utan dig vid min sida.

Helt och totalt förlorad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0