Herrejisses vad det snöar!

Har ni märkt det.. ?
Det snöar som det brukar göra i norrland för sjuttsingen, och snön stannar på marken också! Har det hänt förut i Göteborg eller.. ? Jävlar i min låda du!!

Nej jag vara tvungen att säga det, haha. Det är lite komiskt att snön kommer först i slutat på februari.. nu vill ju jag ha vårsol och värme! Men icke då, haha.

Jag är hemma från jobbet, haft en soft dag med mycke skratt må jag säga, och efter mina 14 timmars sömn så behövde jag bli av med lite energi, fast nu är jag sjukt trött istället.. hm :/
Men Frida/Ellan kommer om ett tag och då ska vi mysa rejält i soffan med godis och bullar. Det är ju meldodifestival ikväll, och EMD + BWO ska delta, sjukt nice! =) BWO är ju standard varje år, så det blir spännade att se vad dom gör för nytt iår. =)

Nej, nu ska jag plugga lite och röjja innan bästisen kommer. :)

Vi hörs imorgon kära läsar och vänner.

Puss o Kram
/Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0