Halleljulja!

Halleljulja!
Det är är helg, Min helg! Och den ska jag njuta så mycket av som det bara går.
Igår var det bio med brudarna, ikväll är det melodifestival och utgång. Äntligen ;)

Allt som är bekymmer, problem och negativt i mitt liv har jag för tillfället sopat längs under mattan och det existerar inte för tillfället. Dock ser jag inte framemo att städa upp det imorgon när jag kommer bli tvungen att göra det, men hey. Det tar vi då. För just nu, nu orkar jag inte alls.

Har just kommit hem ifrån jobbet, en jädra rolig dag på jobbet var det och det uppskattas!
Så snart ska jag ta ett långt bad och bestämma klädsel och hur mycket pengar jag är villig att spendera ikväll, haha. :)

Imorn är det söndag och vad betyder det.. ? Jo Toppliste söndag såklart!!
Förslag på vad jag ska toppa.. hm :S
Finns en hel del att välja mellan så det är lite svårt. Hjälp? :)

Nej det var tillräckligt med information för er. Mina läsare är alltid så nyfikna, men det gillar jag. =)

Hoppas ni har en fantastisk helg vad ni än gör.
Hörs imorgon!

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer
Sanna

Du har blivit utmanad på min blogg!

2009-02-08 @ 02:10:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0